تصویر دبی مال شما در Top



تور مجازی: دبی کجاست؟ - کجارو جالب است بدانید که ارتفاع هتل برج العرب دبی از ارتفاع برج ایفل بلندتر است و تنها ۶۰ متر از ساختمان امپایر استیتز در آمریکا کوتاهتر است. بعد یا قبل از بازدید از آکواریوم، می توانید از تور 99 دقیقه ای نخل جمیرا، برج العرب و مارینا لذت ببرید. حدود 30 دقیقه برای کاوش در تونل آکواریوم، تقریبا 90 دقیقه برای دیدن همه چیز در باغ وحش زیر آب و سپس 20 دقیقه برای قایق سواری نیاز دارید. همه افراد بالای سه سال بهای بلیط را 140 درهم (38 دلار) می پردازند. روستای زیبای هریتیج یکی از زیباترین روستاهای شهر دبی است که در سال 1997 ایجاد شد و نشان دهنده ی آداب و رسوم دبی است. قیمت خرید زعفران در دبی با توجه به خیلی از عوامل متفاوت است. پس از پیشرفت های شگرفی که در کشور امارات شده است گردشگران زیادی به این کشور می روند. اگرچه این کشور به شدت از ریشه های سنتی اسلامی خود محافظت می کند، اما فضایی را برای سایر ادیان فراهم می کند که کیفیتی نادر در جهان محافظه کار عرب است. پل مترو لینک که برج خلیفه و آکواریوم دبی را به هم متصل می کند، حرکت از یک جاذبه به جاذبه دیگر را بسیار آسان می کند.

یکی از بخشهای شهربازی آی ام جی ( IMG ) دبی که میتواند ساعتها کودکان و حتی بزرگسالان خوشذوق را مشغول به خود کند، Kids Zone است. چرا تور دبی انتخاب مناسبی برای بازدید در سال 1402 است؟ آکواریوم دبی در تور دبی لحظه آخری با وجود پیشرفت های هر روزه خود در زمینه سرگرمی و ایجاد جذابیتهای بصری و تجربی، توانسته است در سال ۲۰۱۲ جایزه مجله تجاری Images RetailME و همچنین گواهینامه سرآمدی وبسایت معتبر تریپ ادوایزر را از آن خود کند. اولین مقصد خانوادگی برای فرهنگ ، سرگرمی و خرید در دبی است که در سال 1997میلادی تاسیس شده است . جالب است بدانید که طی ۱۵ سال اخیر دهکده جهانی دبی همه ساله حداقل ۵ میلیون نفر بازدید کننده داشته است. ضمنا میتوانید سوار یه قایق شوید که دارای کف شیشه ای می باشد و از داخل آن از دیدن این همه حیوانات و ماهی های خوشگل داخل آب لذت ببرید . آکواریوم دبی را از داخل فضای مرکز خرید دبی مال نیز می توان دید اما وقتی به داخل آکواریوم بروید و در محیط زندگی انواع آبزیان و حیوانات دو زیست قرار بگیرید و راه رفتن، غذا خوردن و شنا کردن آنها را از نزدیک مشاهده کنید و یا سوار بر قایق هایی که کف شیشه ای دارند بر روی آکواریوم حرکت کنید و زندگی موجودات زیر آب را ببینید بی تردید تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز خواهید داشت. گردشگران برای بازدید از این مکان یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح الی 11 شب و پنجشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب می توانند به مکان ان در دبی مال مراجعه کنند قیمت بلیط آکواریوم دبی نیز با توجه به بخش هایی که می خواهید از ان ها دیدن کنید متفاوت است .

آکواریوم بزرگ دبی حدود 10 میلیون لیتر آب برای پر کردن این آکواریوم استفاده شده است و در این آکواریوم 33000 هزار نوع جانور آبی دیده می شود و مهم ترین قسمت این آکواریوم تونل این است که51 متر طول ، 20 متر عرض و 11 متر ارتفاع دارد و شما حس خواهید کرد که دقیقا زیر آب قرار دارید . آکواریوم دبی با بیش از 10 میلیون لیتر اب یکی از بزرگترین مخازن ابی جهان است، در این اکواریوم بیش از ۳۳،۰۰۰ ماهی، کوسه و گونهٔ آبزی زیست میکنند. در این مکان بیش از 33 هزار ماهی کوچک و بزرگ ، کوسه و انواع ابزیان دیگر وجود دارد که هر کدام با زیبائی های خود می تواند برای هر بیننده ای جذاب باشند . جالب است بدانید در این مرکز خرید بزرگ محوطه ها و یا سالن هایی وجود دارد که دکوراسیون آن مزین شده به تاریخ ملل مختلف هستند . خانواده هایی که بچه دارند معمولاً حدود دو ساعت و نیم را در آکواریوم دبی می گذرانند. از پنجشنبه تا شنبه، آخر هفته در خاورمیانه، آکواریوم دبی ساعت 10 صبح باز می شود و در نیمه شب بسته می شود. نهر دبی یا نهر دبی آبراهی در خلیج عربی است که از شهر دبی می گذرد و جاذبه های دبی زیادی را در خود جای داده است.

آکواریوم مرکز تجاری دبی توانسته است رکورد بزرگترین پنل آکریلیک جهان را در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت برساند. ۸۸/۳۲ متر و ضخامت ۷۵ سانتی متر رکورد جهانی گینس را برای این عنوان کسب کرده است. تجارت جهانی یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به خرید مارک لوکس، سرگرمی و رستوران ها است. آکواریوم دبی در تور دبی با تونل شیشه ای ۲۷۰ درجه به طول ۵۱ متر و عرض ۲۰ متر و ارتفاع ۱۱ متر، راهی شگفت انگیز را برای قدم زدن در کف اقیانوس و دیدن جذابیتهای آن برای توریستها و گردشگران به وجود آورده است و هر چند وقت یکبار آبزیان جدید را به گنجینه خود اضافه کرده و نمایشگاه ها و تورهای مختلف را برای بازدید علاقه مندان برگزار می کند. به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، هتل زیبای آتلانتیس پالم در جزیره نخل جمیرا قرار دارد و این هتل سوپرلوکس دارای ساحل شنی اختصاصی با چشم اندازی زیبا از خلیج فارس است. با اقامت در هتل ساندراس تعطیلات خوشی پیش رو خواهید داشت. بلوار بالیوود (Bollywood Boulevard): به محض ورود به مجموعه با این بخش روبرو خواهید شد که با طیف متنوعی از کافه ها، رستوران ها و نمایش های مختلف از شما استقبال می کند. شما می توانید برای تهیه بلیط بالیوود پارک دبی و واچر بالیوود پارک دبی به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید. با مراجعه به این آکواریوم که از جاذبه های گردشگری دبی به شمار می آید می توان تجاربی ناب و فوق العاده به دست آورد و از دیدن بخش های مختلف آن لذت برد . از مراکز تفریحی که در این مرکز قرار دارد می­­توان پیست پاتیناژ دبی، سینما ریل، آکواریوم دبی، دبی داینو و شهربازی سگا ریپابلیک را نام برد.

در موزه آینده از آخرین تکنولوژیهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، آنالیز دادهها، هوش مصنوعی و تعامل انسان با ماشین بهره می برد و تمام محتوای آن توسط متخصصان تهیه میشود. دبی از شهرهای امارات در حاشیه خلیج فارس است و مملو از جاذبه های مصنوعی که هر یک از آن ها با صرف هزینه ای کلان در این شهر توریستی ساخته شده اند یکی از این جاذبه ها ، آکواریوم دبی (Dubai Aquarium) است که از برترین ها در جهان می باشد . این در آتلانتیس، مجموعه هتل پالم در مجمع الجزایر مصنوعی پالم جمیرا ساخته شده است. هتل فور پوینت بای شرایتون یکی از هتل های مقرون به صرفه و یکی از بهترین هتل های نزدیک مترو در دبی است که در نزدیکی ایستگاه مترو در بر دبی قرار گرفته است. آکواریوم دبی مال در حقیقت یکی از خاص ترین و محبوب ترین جاذبه های مرکز خرید دبی مال است که درون این مرکز خرید فوق العاده بزرگ و عظیم قرار دارد . در سفر به دبی اختصاص بخش عمده ای از زمان به خرید و پاساژگردی مقداری دور از انصاف است چرا که در این شهر دیدنی ها و همچنین مراکز تفریحی و سرگرمی متنوعی ساخته شده که برخی از آن ها در دنیا بهترین هستند به عنوان مثال می توان به آکواریوم دبی اشاره کرد که به دلیل وسعت ، تنوع گونه های آبزی و تعداد ماهی ها ، ثبت رکورد و قرارگیری در پروژه عظیم دبی مال ، شهرتی جهانی یافته و علاقه مندان زیادی دارد . برای مثال برند مانگو تا 25 ژانویه 2018 تخفیف 50درصدی برای برخی از اجناس خود گذاشته است و این تخفیفات در همه برندها ادامه دارند. به عنوان مثال عکاسان حاضر در محل آکواریوم که در صورت درخواست شما عکسهای با کیفیت و جذابی از شما در محیط آکواریوم ثبت می کنند.

آکواریوم دبی شامل بخشهای متنوع و جذابی است که نسبت به کاربری و … دیدن این کروکودیل بزرگ از نزدیک یکی از جاذبه هایی است که هر سال توریستهای زیادی را به آکواریوم دبی می کشاند. آکواریوم دبی در مرکز خرید دبی مال قرار دارد و یکی از بهترین دیدنی های دبی در سال ۲۰۱۸ به انتخاب سایت معتبر تریپ ادوایز شده است. همانطور که می دانید دبی مال یکی از محبوب ترین و بزرگترین مراکز خرید دنیا است که در دبی قرار دارد . او در طول تعطیلات خود پیاده روی های طولانی انجام می دهد و عمیق ترین فلسفه های زندگی را در نظر می گیرد. بخش مرکزی نیز مخصوص تفریحات آبی دیگری همچون جت اسکی، اسکی روی آب و … در این مرکز خرید در کنار خرید از برترین برندهای جهانی می­توانید از باکیفیتترین و متفاوت­ترین تفریحات دبی و خاورمیانه نیز لذت ببرید. حتی اگر این هم شما را راضی نمی کند می توانید با غواصان حرفه ای و آموزش دیده با شنا و غواصی بپردازید و در کنار کوسه ها و ماهی ها دنیاس شگفت انگیز زیر آب را تجربه کنید. این بازی باعث می شود تا آن ها با چالش های زندگی آشنا شوند و برای آن برنامه ریزی کنند.

مرکز بازی و سرگرمی فان سیتی (Fun City). جاهای تفریحی دبی برای کودکان را با شهر بچه ها (Children’s City) آغاز میکنیم که بهترین مکان برای خوشگذرانی فرزندان دلبند شماست. پارک بالیوود، بیش از ۱۶ وسیله تفریحی سینمایی و جاذبه مختلف، ۲۰ نمایش زنده در پنج استیج مختلف، رستوران هندی و پنج محدوده جداگانه دارد. بخش «Fashion Dome» که بالای آن گنبدی زیبا مانند کلیسای جامع قرار دارد، و Luxury Wing میزبان بیش از 80 برند لوکس محبوب جهان است. ضمنا بدانید که اگه هدف شما از انتخاب تور دبی فقط خرید و یا جایی واسه لذت بردن از مراکز تفریحی دبی است بهتره بدونید که شهر دبی پر از تفریحات متنوع است و بعضی از این تفریحات تنها مختص این شهر لوکس و مدرن است . این جزیره با منظره های شگفت انگیز خود از آب های خلیج فارس برجسته می شود و علاوه بر بیش از ۲۰۰ رستوران و مرکز، "چشم دبی"، بزرگترین چرخ فلک تفریحی جهان در آن نیز وجود دارد. بیش از ۲۰۰ نوع شیرینی در این قنادی وجود دارد که همگی از بهترین کیفیت هستند و بهصورت دستی تهیه شدهاند.ویترز: «ویترز» (Waitrose) سوپرمارکت بزرگی در طبقه زیر همکف است و مکان مناسبی برای خرید انواع سوغاتی به حساب میآید. این آکواریوم ها محل زندگی بیش از ۱۰۰۰۰۰ حیوان آبزی با بیش از ۱۰۰۰ گونه مختلف می باشند. اگر به سمت آکواریوم دبی رانندگی می کنید، نقشه گوگل خود را روشن کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. اما اگر تمایلی به نزدیکی زیاد به آبزیان را ندارید می توانید سوار قایق های کف شیشه ای شوید!

در آکواریوم دبی قایق هایی شیشه ای با ظرفیت ۱۰ نفر، برای بازدید کنندگان فراهم شده است که با سوار شدن بر آنها می توانند از بالا زندگی زیبای آبزیان را مشاهده کنند. پارک دلفین ها به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری دبی سالانه بازدید کنندگان بسیاری را به خود جذب می کند که اکثر این افراد توریست هایی هستند که به منظور بهره بردن از جذابیت های گنجانده شده در دبی به این شهر سفر کرده اند . این موزه با تمام موزه هایی که تا به حال از آن دیدن کرده اید فرق دارد و می تواند تمامی تصورات شما از یک موزه را به هم بریزد و این امر هم به دلیل استفاده از مدل های زنده در این موزه می باشد ، در واقع وقتی افراد به این موزه قدم می گذراند می توانند علاوه بر اشیاء و وسایل قدیمی که در تمامی موزه ها نگه داری می شود از مشاهده مدل های زنده ، تصاویر و نقاشی های رنگارنگ و بسیار منحصر به فرد و همراه با جلوه های ویژه و صداگذاری های عالی هم نهایت لذت را ببرند و شیوه زندگی مردم دبی قبل از کشف نفت را تماشا کنند و در ضمن خوب است بدانید که بعد از بازدید از اتاق ها و بخش خای مختلف این موزه بهتر است سری هم به قسمت نگارخانه موزه بزنید و عکس های خور دبی ، مسجد های عربی ، بازارهای محلی و قدیمی مانند بازار مرشد دبی را مشاهده کنید و همچنین یادتان باشد حتما از خانه های قدیمی با معماری عربی و نحوه زندگی ساحل نشینان خلیج فارس و بیبان نشینان هم دیدن کنید . هم چنین نورپردازی این بازار با فانوس های قدیمی، جلوه و شکوه این بازار را دو چندان کرده است! برای جذب بیشتر بازدید کنندگان و رقابت در بازار متنوع جاذبه های گردشگری، آکواریوم دبی در تور ارزان در دبی سفر باتو ، امکانات و خدماتی را در اختیار گردشگران گذاشته است.

به علاوه این هتل دارای دسترسی عالی به مناطق مهم جزیره مانند مراکز خرید ارزان قیمت و معروفی همچون سیتی سنتر و مجتمع تجاری ستاره است. قدمت مرکز خرید سیتی سنتر دیره به زمانهای قدیم برمیگردد، زمانی که مراکز خرید در شهر دبی کمیاب بودند و افراد علاقهمند به خرید قصد داشتند کالاهای ارزان بخرند. پیش از هرچیز اگر قصد دارید در ارتباط با مرکز خرید دبی مال اطلاعات کافی را کسب نمائید می توانید به این مقاله رجوع کرده و توضیحات کاملی که در مورد مرکز خرید دبی مال ارائه دادیم را مطالعه نمائید . آکواریوم دبی مال مجموعه ای عظیم است که گنجایش بیش از 10 میلیون لیتر آب را دارد و در آن حدود 33 هزار موجوده زنده، زندگی می کنند . آکواریوم دبی با گنجایش 10 میلیون لیتر آب و هزاران حیوان آبزی و جالب ، یکی از بزرگترین آکواریوم های داخلی جهان در شهر دبی است . همچنین جالب است بدانید رکورد جهانی گینس را به عنوان ” بزرگ ترین پانل اکریلیک ” جهان نیز به دست اورده است. گردشگران تور دبی جالب است بدانید که آکواریوم دبی رکورد " بزرگ ترین پنل آکریلیک جهان " درکتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است . همچنین رکورد جهانی گینس را برای " بزرگ ترین پانل اکریلیک " جهان را از آن خود کرده است و اندازه این پانل ۸٫۳ در ۳۲٫۸۸ متر و ضخامت آن ۷۵ سانتی متر می باشد . اگر به دبی سفر می کنید و هدف از این سفر هم خرید کردن از مراکز خرید دبی است به شما پیشنهاد می کنم که با گشتن و وقت گذاشتن در مراکز متفاوت خرید در دبی ، زمان خود را از دست ندهید چرا که ایم کار تنها انرژی شما را می گیرد و در آخر هم با اتلاف وقت و انرژی و پول خود به آن چیزی که می خواستید نمی رسید ، یک پیشنهاد خیلی خوب برای کسانی که از دوستداران خرید هستند دارم و این که اگر واقعا با هدف خرید به دبی آمدید و خرید کردن در اولویت برنامه های سفرتان است ، بعد از این که وسایلتان را در هتل گذاشتید و یک دوش آبگرم گرفتید به سمت برج خلیفه بروید و از دبی مال که بزرگ ترین مرکز خرید در حال حاضر دنیا است ، دیدن کنید ، در این پیشنهاد چند نکته نهفته است و آن هم این که شما با رفتن به دبی مال با یک تیر چند نشان می زنید ، مهم ترین آن خرید از بهترین مرکز خرید دنیا ، بعد این که می توانید برج خلیفه را ببینید و از فواره دبی دیدن کنید و جالب تر از همه این که در دبی مال دنیای زیر آبی وجود دارد که شما را بدون شک شگفت زده می کند و اگر به این مرکز خرید رفتید حتما حتما از آکواریوم دبی بازدید کنید که جزو 10 آکواریوم بزرگ برتر دنیا می باشد.

مرکز خرید دبی مال ، یکی از بزرگ ترین مرکز خرید های جهان بشمار می رود که بخشی از مجموعه ۲۰ میلیارد دلاری برج دبی است . به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید شنیده باشید که آکواریوم های عظیمی در آسیا و کل جهان ساخته شده اند، اما در واقع تعداد بزرگ ترین آکواریوم های جهان محدود هستند. در بخش میانی این مرکز خرید بزرگ ، آکواریوم عظیم دبی با ظرفیت نگهداری ۱۰ میلیون لیتر ( ۲٫۶۴میلیون گالن ) آب به زیبای طراحی و ساخته شده است ، این آکواریوم دارای بیش از ۳۳۰۰۰ حیوان زنده از جمله بیش از ۴۰۰ کوسه و سفره ماهی دارد . آکواریوم دبی از بزرگترین آکواریوم های داخلی در دنیا است که گنجایشی در حدود ۱۰ میلیون لیتر آب و حدود ۳۳۰۰۰ حیوان آبزی دارد. اگر دیدن ۳۳۰۰۰ نوع ماهی و آبزی از نزدیک برای شما کافی نیست و علاقه به تفریحات هیجان انگیز دارید، باغ وحش واقعیت مجازی آکواریوم دبی را امتحان کنید. سفر به دبی بهدلیل نزدیکی به ایران و قیمتهای مناسب تور دبی یکی از پرطرفدارترین تفریحات گردشگران ایرانیان است. به تازگی طبقهی بالای برج خلیفه هم یک رستوران گردان به راه انداختهاند که با این که قیمتهای بالایی دارد، اما حتماً تماشای شهر از آن بالا و هنگام صرف غذا، لطف خودش را دارد. به همین دلیل است که ترکیب بلیط برج خلیفه و آکواریوم دبی در بین بازدیدکنندگان بسیار محبوب است. تونل 48 متری این اکواریوم بخش محبوب بازدیدکنندگان است که میتوانند ابزیان را از زوایای مختلف تماشا کنند. این آکواریوم به دلیل جاذبه های متعدد و تنوع موجودات زنده و گونه های خاص آبزی توانسته توجه ویژه ی بازدیدکنندگان را به خود جلب کند . همانطور که می دانید آکواریوم لاست چمبرز متعهد به همکاری بین المللی برای حفاظت و احیای اقیانوس برای نسل های آینده است و به حفاظت و علم برای درک بهتر از حیات وحش کمک می کند.

پنل آکریلیک آکواریوم دبی مال در نوع خود بی نظیر است و با ابعاد 32.8 متر در 8.3 متر با ضخامت 75 سانتی متر بزرگترین پنل در نوع خود است و وزن ان 245 هزار کیلوگرم می باشد . پارکینگ آسان است زیرا دبی مال دارای حدود 14,000 فضای پارکینگ سرپوشیده است. مرکز خرید ابن بطوطه دبی ( Ibn Battuta Mall ) بزرگترین مرکز خرید دنیاست که برای بزرگداشت شخص خاصی ساخته شده است. آکواریوم دبی یکی از جذابترین مکانهای توریستی و تفریحی دبی است که در مرکز خرید دبی مال واقع در برج دبی قرار دارد. آکواریوم دبی در بزرگترین مرکز خرید دنیا ، دبی مال ، واقع شده و در مجموع با جای دادن 10 میلیون لیتر آب در محفظه ها یکی از بزرگترین آکواریوم های دنیا محسوب می گردد . این آکواریوم چیزی حدود ۱۰ میلیون لیتر آب در خود جای میدهد. در آنجا علاقه مندان به پرواز این فرصت را دارند که برخاست و فرود هواپیمای نوع A380 توسط امارات را در شرایط آب و هوایی مختلف و در فرودگاه های مختلف تجربه کنند. این فرودگاه جوایز بسیاری به خاطر طراحی و سرویس عالی اش برده است. آکواریوم دبی و باغ وحش آبی در طبقه دوم دبی مال واقع شده است. آکواریوم معروف دبی که در مرکز خری دبی مال قرار دارد یکی از زیباترین و بزرگترین آکواریوم های دنیاست.همانطور که در تصویر زیر می بینید در این آکواریوم کوسه های واقعی نگهداری می شوند.در این آکواریوم بسیاری از گونه های ماهی های کوچک و بزرگ،سایر آبزیان و گیاهان طبیعی وجود دارند. در برنامه شارک واکر، با یک کلاه مخصوصی که امکان تنفس زیر آب را فراهم میکند، به صورت پیادهروی در آب قرار میگیرید و از نزدیک شاهد بیش از ۳۳ هزار ساکن مخزن ۱۰ میلیون لیتری در آکواریوم دبی مال خواهید بود.

گردشگران اغلب بین این دو گیج می شوند و فکر می کنند که کدام بلیط را بخرند - آکواریوم در دبی مال یا آکواریوم Lost Chambers در پالمز. مهمترین اماکن نزدیک به ایستگاه DMCC در خط قرمز مترو دبی، مرکز خرید مارینا دبی است. مهمترین اماکن نزدیک ایستگاه مترو FIRST ABU DHABI BANK در خط قرمز مترو دبی، پارک طلا و جواهر دبی است که یکی از بازارهای عمده و مهم خرید و فروش طلا و جواهرات در خاورمیانه است و مقصد لاکچریگردهای شهر بشمار میرود. آکواریوم دبی، بزرگترین آکواریوم دنیا کجاست؟ حیوانات و نمایشگاه های جدید به طور منظم به این آکواریوم اضافه می شوند و شما گردشگران تور دبی با راه رفتن در یک تونل شیشه ای 270 درجه می توانید شگفتی های کف اقیانوس را از نزدیک ببینید و لذت ببرید . شما می توانید با پوشیدن لباس غواصی در محفظه ای مخصوص و ایمن قرار بگیرید و به اعماق آکواریوم بروید و زندگی و غذا خوردن کوسه ها را از نزدیک ببینید. قاب دبی نیز در این پارک قرار دارد که بسیاری از مسافران برای عکس انداختن با آن به پارک زعبیل میروند. «پارک آبی لگولند» (LEGOLAND Water Park)، یک پارک موضوعی با تم لگو است که برای بسیاری از کودکان جذابیت دارد و انتخاب مناسبی برای سرگرمی کودکان دو تا ۱۲ سال به حساب میآید. همه افراد بالای سه سال بهای بلیط را 120 درهم (33 دلار) می پردازند. مانند همه بلیط های ترکیبی، به شما کمک می کند هزینه بلیط خود را 15 تا 20٪ کاهش دهید.


[ بازدید : 42177 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 17 مهر 1402 ] [ 19:50 ] [ مجله اینترنتی ایرانیان ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر