سئو کارها به بخش CTR و Position علاقه زیادی دارند


مشاوره ها به صورت ساعتی بوده و حداقل زمان مورد پذیرش جهت مشاوره، یک ساعت می باشد. کار سئو کاری کاملا تخصصی، نیازمند تمرکز و زمان است و شما باید این تمرکز و زمان را به سئوکار خودتان بدهید. Exactly page نام دارد که این امکان را به شما می دهد با وارد کردن لندینگ پیج وب سایت رقیبتان کلمات کلیدی جدیدی را برای شما ایجاد میکند تا برای هدفگیری از آنها استفاده کنید. وقتی وارد سرچ کنسول شدید نهایتا پس از 10 روز سرچ کنسول آمار و اطلاعات سایت را به شما نمایش میدهد و بخشهای بسیاری برای پیگیری کار در اختیارتان قرار میگیرد. با انتخاب این گزینه سرچ کنسول یک کد در اختیار شما قرار میدهد. اتصال تگ یا استفاده از متا تگ شوید و با قرار دادن کد تاییدی که گوگل در اختیارتان گذاشته و انتخاب گزینه تصدیق، سایتتان را به سرچ کنسول متصل کنید. مغز متفکر کابینه سئو در شرکت های مختلف، همین استراتژیست است که با تسلط بسیار بالا و چندین ساله بر مباحث روز سئو و درگیرشدن با مسائل مختلف تئوری و تجربی انواع سایت و سیستم مدیریت محتوا، میتواند با بررسی رقیب و همینطور داده ها و اطلاعات سئوکار آنالیزگر و عمومی، راهکارها و راهبردهای استراتژیک و حرفه ای تدوین کند که با مدیریت “مدیر سئو” و اجرای “تیم سئو” قرار است سایت را در رسیدن به تارگت های سئو و رتبه های بالای گوگل یاری کنند.

معمولا سئو کارها به بخش CTR و Position علاقه زیادی دارند چون در بخش position می توانند رتبه سایتشان را در دستگاهها و کوئریهای مختلف مرتب کنند و از بخش CTR برای سنجش میزان رقابت و محبوبیت برند سایت خود بین نتایج دیگر سایتها در صفحه اول گوگل استفاده کرد. حال ما در این مقاله قصد داریم برای شما ویژگی های یک سئو کار حرفه ای را بیان کنیم و بگوییم شما از یک سئوکار حرفه ای در رابطه با سایت خود چه انتظاراتی می توانید داشته باشید. در دوره استراتژی سئو پیش رو از بیس قرار است سراغ حرفه ای ترین کارها برویم، و مهم نیست چه سایتی دارید (هرچند برخی کارها روی سئو وردپرس انجام میشود) یاد خواهید گرفت روش سئو اصولی را برای سایت خودتان پیاده کنید، و رتبه های لازم را در بهترین کلمات دلخواهتان کسب کنید. وظیفه اجرایی کردن این راهکارها به عهده خودتان خواهد بود.

توسط خدمات مشاوره تلفنی و ساعتی سئو، یک ساعت مشاوره از طریق مکالمه تلفنی انجام خواهد شد.

پس از ثبت درخواست مشاوره ساعتی سئو، تمامی سوالاتی رو که قصد دریافت مشاوره برای اون ها دارید، می تونید از طریق پنل مشتریان و ارسال تیکت ارسال کنید و منتظر تعیین زمان مشاوره بمونید. در طی مشاوره، حول سوالات موردنظر شما، مشاوره های لازم به شما داده خواهد شد. البته در صورت وجود زمان کافی و آزاد در جلسه مشاوره، امکان طرح پرسش های دیگه هم میسر هست.

https://neshoonet.ir/seo-consulting/

در صورتی که پیش از مشاوره، نیازمند به بررسی و تحلیل وب سایت خودتون هستید، می تونید سرویس مربوطه رو هم به همراه سرویس مشاوره درخواست بدید.

وظیفه یک متخصص سئو، تجزیه و تحلیل و بررسی وبسایتها و بهینهسازی آنها به گونهای است که توسط موتورهای جستجو انتخاب شود. استراتژیست های سئو در تیم ما می می توانند تمام خواسته های شما را بشنوند و در این راه به شما کمک کنند. ابزار MOZ تقریبا توسط حرفهایترین تیم سئو در سطح دنیا تهیه شده که اتفاقا در زمینه سئو به دست اندر کاران موتور جستجو گوگل و بینگ (ما قبلا روش اتصال سایت به بینگ وبمستر را مفصل توضیح دادهایم) در زمینه سئو، روش رتبه بندی و ترافیک و… از گزینه سمت راست میتوانید برای سنجیدن میزان ترافیک کل کلمات کلیدی که قبلا استخراج نمودهاید، استفاده کنید. چراکه این ابزار شاخصههای مختلفی در اختیار شما قرار میدهد که به کمک آنها میتوانید براحتی کلمات کلیدی جدیدی برای سایتتان بوجود بیاوردید و روی آنها تمرکز کنید تا رتبه و ترافیک جدید کسب کنید. چقدر در این زمینه تجربه دارید و از کجا هستید؟

در واقع با استفاده از این دست ابزارها میتوانید کسب و کار اینترنتی خود را در مسیر صحیحی قرار دهید و این مسیر را برای رسیدن به رشد و توسعه هموارتر کنید. شما باید چنان محتوای سایت خود را تولید کنید که گوگل آن را بهترین پاسخ به عبارت جستجو شده توسط مخاطب بداند. رزومه و نمونه کارهای موفقی که در سایت وب 24، در زمینه مشاوره سئو و بهینه سازی سایت وجود دارد، این اطمینان را به شما کاربران عزیز میدهد که با تیم حرفهای در این زمینه همکار خواهید بود. MOZ چند ابزار حرفهای برای لینک سازی، استراتژی کلمات کلیدی، سئو و محتوا دارد که میتوانید از آنها برای تعیین ساختار استراتژی و همینطور چیدن یک برنامه مفصل و دقیق استفاده کنید. مثل اینکه شما چه مقدار پتانسیل برای گرفتن این کلمه کلیدی دارید یا کلمه کلیدی انتخابی شما دارای چه مقدار سختی است و شما برای آن چه کارهایی باید انجام دهید و همینطور چه عناصری برای کلمه کلیدی انتخابی شما در صفحه اصلی serp گوگل نمایش داده میشود. و همینطور بخشهای جدیدی که امکان فعال سازی آنها برای هر آدرس وجود دارد را بشما نمایش میدهد.


[ بازدید : 14206 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 24 بهمن 1400 ] [ 18:35 ] [ مجله اینترنتی ایرانیان ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر