طراحی لوگو چیست؟ چرا به طرح های آرم نیاز دارد؟
این آرم یک آرم گرافیکی است که می تواند به عنوان یک آرم ، نماد ، متن یا مخلوط آن طراحی شود. تا انتها با فریلنس پروژه همراه باشید.
شرکت ها ، تولید و صنعتی و همچنین شرکت های کوچک از این علامت هزینه برای ارائه خدمات و محصولات آنها به توده ها استفاده می کنند. به دلیل خلاقیت ، بی نظیر و بصری در ذهن حک شده است و پایداری بیشتری در قلب مخاطب دارد.
آرم ها می توانند ترکیبی از حروف ، شعارها و نمادها باشند که چهره ها و ویژگی های این برند هستند.
طراحی شعارهای زیبا و مؤثر برای آگاهی از برند بسیار مهم است.
بخشی از کار محصول بصری یا هویت شماست.
این آرم به عنوان آرم ، برند ، برند و هویت سازمان شناخته می شود.
در بسیاری موارد
نوع آرم
طراحی لوگو را می توان با توجه به استفاده از عناصری مانند متن ، شکل و غیره به سه گروه کلی تقسیم کرد.
با استفاده از تصاویر (نمادها ، نمادها ، داده ها) و غیره
نوشتن: Logotype ، Wardarck: از نام شرکت استفاده کنید و آن را از طریق خطوط سنتی تهیه کنید ، به عنوان مثال: دیزنی یا توییتر/مونوگرام ، طراحی برند/نوع اصلی: طراحی به نام شرکت یا مارک که مدل هزینه را می سازد
ترکیب نوشتن و تصاویر (آرم ادغام): مانند پیتزا
طراحی آرم با خوب و موفق:
طراحی خوب و موفق باید عملکردهای زیر را داشته باشد.
اعتبار و اجتماعی: طرح های خوب و موفق باید بتوانند با صداقت و صریح بین صاحب آرم (برند و برند) و کارهایی که به آنها اشاره می کنند ارتباط برقرار کنند.
این باید مطابق با موضوع ، مفهوم و ویژگی های برند باشد و معنی آن را به سرعت به عموم منتقل کند.
دائمی و پایداری: طرح های خوب و موفق باید بدون از دست دادن دوام خود از طریق طرح ها و الگوهای که با گذشت زمان از بین می روند ، با گذشت زمان توسعه یابد.
انعطاف پذیر: طرح های خوب و موفق باید بتوانند آنها را به صورت سیاه و سفید چاپ کنند و در اندازه های مختلف استفاده می شوند. ظاهر و معنای آن بدون تغییر باقی مانده است.
از طرح های خوب و موفق باید بصورت آنلاین در سایت و هنگام چاپ استفاده شود.
شما باید بتوانید حقوق مالکیت ، یعنی منحصر به فرد و ثبت شده را تأیید کنید.
[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]